Ga naar de inhoud

FAQ

Wij hebben de meest gestelde vragen gebundeld in deze FAQ. Op deze pagina vind je ook onze huurvoorwaarden. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op. We beantwoorden je vragen graag.

Voor dit antwoord hebben wij een aparte pagina gemaakt waarin we stap voor stap uitleggen hoe huren bij Styling Verhuur werkt. Bekijk deze pagina hier.

Jazeker! Onze mooie spullen zijn ook te huur voor alle evenementen; van babyshower of bedrijfsfeest tot 21-diner. 

Corona, we zijn er allemaal wel klaar mee en al lijkt het einde van de tunnel inmiddels in zicht, je weet maar nooit met het coronavirus. Wij proberen zo flexibel mogelijk te zijn en met jullie mee te bewegen. Dus mocht je bruiloft/evenement verzet worden omdat het niet door kan gaan vanwege corona laat ons dan zo snel mogelijk de nieuwe datum weten. Dan kunnen wij kijken als de door jullie uitgekozen items nog beschikbaar zijn op de nieuwe datum. Is dat niet het geval dan gaan we samen opzoek naar items die nagenoeg hetzelfde zijn. Want wij hebben vaak meer in het assortiment dan op de website beschikbaar is en wellicht kunnen we het assortiment ook wel uitbreiden. We gaan er in elk geval alles aan doen om jullie bruiloft precies zo te laten zijn, zoals jullie het voor ogen hadden!

Omdat wij snappen dat jullie natuurlijk op de grote dag niet nog druk willen zijn met alle gehuurde producten in ontvangst nemen en op de juiste locatie zetten, huur je bij ons de items 3 dagen voor de prijs van 1 dag!  Zo kunnen jullie in alle rust aan de grote dag beginnen en hoef je pas op de day-after bezig te zijn met alles opruimen, wassen/schoonmaken.  Wil je liever toch een aantal dagen langer huren omdat je bijvoorbeeld een weekend bruiloft of evenement hebt, dan kan dat uiteraard. Zorg dat je dit bij de offerte aanvraag aangeeft dan kunnen wij daar rekening mee houden.

Ja, wij werken met een borg. Hoe hoog de borg is is afhankelijk van de items die je huurt. De borg wordt voor je berekend bij het aanvragen van je de offerte. Heb alle spullen ingeleverd in dezelfde staat zoals je ze ontvangen hebt, dan ontvang je na inlevering binnen uiterlijk 5 werkdagen (meestal sneller) je borg weer terug. Anders zal niet de gehele borgsom maar het resterende bedrag terug worden gestort. 

Nee, helaas is dit niet mogelijk door de vele aanvragen die worden gedaan. 

Vanaf het moment dat jij de offerte hebt goed gekeurd, en je de factuur hebt ontvangen zijn de items voor jou gereserveerd.

Wij hanteren een minimum order bedrag van 50 euro. Waarom een minimum order bedrag? Dit heeft te maken met de standaard arbeidstijd en administratiekosten die wij voor elke aanvraag hebben. Lukt het niet om aan het minimum bedrag te komen, wij helpen je graag om mee te denken welke items nog meer aansluiten bij jou bruiloft stijl. Daarnaast staat niet altijd ons hele assortiment online ivm doorlooptijd van website foto’s maken. Dus wellicht dat wij daar nog iets tussen kunnen vinden wat aansluit bij jou wensen. 

De bezorgkosten berekenen wij per klant. Dit is namelijk heel erg afhankelijk van uiteraard de afstand maar ook de type producten en daardoor het type vervoersmiddel dat wij moeten gebruiken. Op de offerte zullen wij de bezorgkosten berekenen en toevoegen.

Opzoek naar een item dat nog niet in ons assortiment op de website staat wellicht hebben we het al wel in huis. Wekelijks komen er namelijk nieuwe producten bij alleen niet alles staat gelijk op de website. Stuur ons gerust een berichtje via mail/whatsapp of bel ons om te checken als wij het item dat je zoekt misschien toch hebben. 

Wil je de verhuur opdracht annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Bij stylingverhuur gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:

Annuleer je :

  • Tot 60 dagen voor de verhuurdatum = 75% van verhuurbedrag terug
  • Tot 30 dagen voor de verhuurdatum = 50% van verhuurbedrag terug
  • Tot 14 dagen voor de verhuurdatum = 25% van verhuurbedrag terug
  • Tussen 14 dagen tot de verhuurdatum dan ontvang je geen restitutie van het verhuurbedrag

FAQ

Wij hebben de meest gestelde vragen hebben gebundeld in deze FAQ. Op deze pagina vind je ook onze huurvoorwaarden. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op. We beantwoorden je vragen graag.

Voor dit antwoord hebben wij een aparte pagina gemaakt waarin we stap voor stap uitleggen hoe huren bij Styling Verhuur werkt. Bekijk deze pagina hier.

Jazeker! Onze mooie spullen zijn ook te huur voor alle evenementen; van babyshower of bedrijfsfeest tot 21-diner. 

Corona, we zijn er allemaal wel klaar mee en al lijkt het einde van de tunnel inmiddels in zicht, je weet maar nooit met het coronavirus. Wij proberen zo flexibel mogelijk te zijn en met jullie mee te bewegen. Dus mocht je bruiloft/evenement verzet worden omdat het niet door kan gaan vanwege corona laat ons dan zo snel mogelijk de nieuwe datum weten. Dan kunnen wij kijken als de door jullie uitgekozen items nog beschikbaar zijn op de nieuwe datum. Is dat niet het geval dan gaan we samen opzoek naar items die nagenoeg hetzelfde zijn. Want wij hebben vaak meer in het assortiment dan op de website beschikbaar is en wellicht kunnen we het assortiment ook wel uitbreiden. We gaan er in elk geval alles aan doen om jullie bruiloft precies zo te laten zijn, zoals jullie het voor ogen hadden!

Omdat wij snappen dat jullie natuurlijk op de grote dag niet nog druk willen zijn met alle gehuurde producten in ontvangst nemen en op de juiste locatie zetten, huur je bij ons de items 3 dagen voor de prijs van 1 dag!  Zo kunnen jullie in alle rust aan de grote dag beginnen en hoef je pas op de day-after bezig te zijn met alles opruimen, wassen/schoonmaken.  Wil je liever toch een aantal dagen langer huren omdat je bijvoorbeeld een weekend bruiloft of evenement hebt, dan kan dat uiteraard. Zorg dat je dit bij de offerte aanvraag aangeeft dan kunnen wij daar rekening mee houden.

Ja, wij werken met een borg. Hoe hoog de borg is is afhankelijk van de items die je huurt. De borg wordt voor je berekend bij het aanvragen van je de offerte. Heb alle spullen ingeleverd in dezelfde staat zoals je ze ontvangen hebt, dan ontvang je na inlevering binnen uiterlijk 5 werkdagen (meestal sneller) je borg weer terug. Anders zal niet de gehele borgsom maar het resterende bedrag terug worden gestort. 

Nee, helaas is dit niet mogelijk door de vele aanvragen die worden gedaan. 

Vanaf het moment dat jij de offerte hebt goed gekeurd, en je de factuur hebt ontvangen zijn de items voor jou gereserveerd.

Wij hanteren een minimum order bedrag van 50 euro. Waarom een minimum order bedrag? Dit heeft te maken met de standaard arbeidstijd en administratiekosten die wij voor elke aanvraag hebben. Lukt het niet om aan het minimum bedrag te komen, wij helpen je graag om mee te denken welke items nog meer aansluiten bij jou bruiloft stijl. Daarnaast staat niet altijd ons hele assortiment online ivm doorlooptijd van website foto’s maken. Dus wellicht dat wij daar nog iets tussen kunnen vinden wat aansluit bij jou wensen. 

De bezorgkosten berekenen wij per klant. Dit is namelijk heel erg afhankelijk van uiteraard de afstand maar ook de type producten en daardoor het type vervoersmiddel dat wij moeten gebruiken. Op de offerte zullen wij de bezorgkosten berekenen en toevoegen.

Opzoek naar een item dat nog niet in ons assortiment op de website staat wellicht hebben we het al wel in huis. Wekelijks komen er namelijk nieuwe producten bij alleen niet alles staat gelijk op de website. Stuur ons gerust een berichtje via mail/whatsapp of bel ons om te checken als wij het item dat je zoekt misschien toch hebben. 

Wil je de verhuur opdracht annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Bij stylingverhuur gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:

Annuleer je :

  • Tot 60 dagen voor de verhuurdatum = 75% van verhuurbedrag terug
  • Tot 30 dagen voor de verhuurdatum = 50% van verhuurbedrag terug
  • Tot 14 dagen voor de verhuurdatum = 25% van verhuurbedrag terug
  • Tussen 14 dagen tot de verhuurdatum dan ontvang je geen restitutie van het verhuurbedrag