Ga naar de inhoud

Hoe werkt het

We hebben in een stappenplan uitgewerkt waarin we precies uitlegt hoe huren bij StylingVerhuur werkt. Als je dit stappen plan volgt komt het helemaal goed!

Neem eerst rustig de tijd om de items te bekijken. Heb je een item gevonden dat je graag zou willen huren, vul dan het juiste aantal in en klik op ‘toevoegen aan de offerte’. Het item zal dan worden toegevoegd aan je winkelmandje.

Alle artikelen toegevoegd? Dan kan je naar je winkelmandje gaan om de offerte aan te vragen. Dit is overigens altijd een vrijblijvende offerte, dus je zit nergens aan vast. 

Bij het aanvragen van de offerte is het belangrijk dat je de volgende gegevens mee stuurt:

  • Jouw NAW gegevens
  • Trouwdatum
  • Huurperiode (als deze afwijkt van het standaard (dat is 3 dagen))
  • Afhalen of bezorgen. Als je kiest voor bezorgen dan uiteraard ook het bezorgadres

Heb je alle gegevens ingevuld klik dan op ‘offerte aanvragen’. Wij gaan dan de beschikbaarheid van items controleren. Je ontvangt dan binnen een aantal werkdagen een offerte.  

Let op! Je items zijn nu nog niet gereserveerd voor jou. Dit gebeurt pas nadat jij akkoord hebt gegeven voor de offerte en de factuur hebt ontvangen. 

Als jullie akkoord zijn met de offerte verstuur dan een akkoord via de mail naar ons toe. Wij zullen dan de offerte omzetten in een factuur. Deze zal je binnen een aantal werkdagen ontvangen. Vanaf dit moment zijn de items voor jou gereserveerd.

Zorg dat je de factuur binnen het betalingstermijn van zeven dagen betaald anders worden de gereserveerde items weer vrij gegeven.

Het is mogelijk om de items op te komen halen of te laten bezorgen

Afhalen
De items zijn af te halen in ons magazijn in Hattem (vlak naast de A50 en A28). Ophalen en terug brengen is alleen mogelijk op een afgesproken tijdstip. Zodra jullie de factuur betaald is zullen wij contact met jullie opnemen om een tijdstip te vinden dat ons beide past.

Bezorgen
Het is mogelijk om de items te laten bezorgen. Afhankelijk van het type vervoersmiddel dat wij gebruiken zijn er eisen waaraan het afleveradres moet voldoen (denk hierbij aan voldoende ruimte, verharde paden etc.). Deze eisen zullen wij met jullie delen als er bekend is welk vervoersmiddel gebruikt zal gaan worden voor de bezorging. Wij bezorgen alleen op begane grond en helpen niet mee om de spullen klaar te zetten. Wat betreft de bezorgkosten, zie hiervoor de FAQ ‘wat zijn de bezorgkosten’ 

Het allerbelangrijkste is natuurlijk, de grote dag. Samen genieten van de prachtige styling met alle fijne mensen om je heen.

Op de afgesproken datum kunnen jullie de spullen bij ons terugbrengen of wij komen ze ophalen. Het is de bedoeling dat alle gehuurde items (gepersonaliseerde items uitgezonderd) weer terug komen in de staat zoals jullie ze ook ontvangen hebben. 

Iets kapot gegaan?
Dat kan uiteraard gebeuren, gebeurt ons ook zo vaak. Vooraf betaal je een borg om dit soort ongelukjes te dekken. Wij zullen de kosten verrekenen met de borg. Het resterende borg bedrag krijg je teruggestort op je rekening.

Hoe werkt het

We hebben in een stappenplan uitgewerkt waarin we precies uitlegt hoe huren bij StylingVerhuur werkt. Als je dit stappen plan volgt komt het helemaal goed!

Neem eerst rustig de tijd om de items te bekijken. Heb je een item gevonden dat je graag zou willen huren, vul dan het juiste aantal in en klik op ‘toevoegen aan de offerte’. Het item zal dan worden toegevoegd aan je winkelmandje.

Alle artikelen toegevoegd? Dan kan je naar je winkelmandje gaan om de offerte aan te vragen. Dit is overigens altijd een vrijblijvende offerte, dus je zit nergens aan vast. 

Bij het aanvragen van de offerte is het belangrijk dat je de volgende gegevens mee stuurt:

  • Jouw NAW gegevens
  • Trouwdatum
  • Huurperiode (als deze afwijkt van het standaard (dat is 3 dagen))
  • Afhalen of bezorgen. Als je kiest voor bezorgen dan uiteraard ook het bezorgadres

Heb je alle gegevens ingevuld klik dan op ‘offerte aanvragen’. Wij gaan dan de beschikbaarheid van items controleren. Je ontvangt dan binnen een aantal werkdagen een offerte.  

Let op! Je items zijn nu nog niet gereserveerd voor jou. Dit gebeurt pas nadat jij akkoord hebt gegeven voor de offerte en de factuur hebt ontvangen. 

Als jullie akkoord zijn met de offerte verstuur dan een akkoord via de mail naar ons toe. Wij zullen dan de offerte omzetten in een factuur. Deze zal je binnen een aantal werkdagen ontvangen. Vanaf dit moment zijn de items voor jou gereserveerd.

Zorg dat je de factuur binnen het betalingstermijn van zeven dagen betaald anders worden de gereserveerde items weer vrij gegeven.

Het is mogelijk om de items op te komen halen of te laten bezorgen

Afhalen
De items zijn af te halen in ons magazijn in Hattem (vlak naast de A50 en A28). Ophalen en terug brengen is alleen mogelijk op een afgesproken tijdstip. Zodra jullie de factuur betaald is zullen wij contact met jullie opnemen om een tijdstip te vinden dat ons beide past.

Bezorgen
Het is mogelijk om de items te laten bezorgen. Afhankelijk van het type vervoersmiddel dat wij gebruiken zijn er eisen waaraan het afleveradres moet voldoen (denk hierbij aan voldoende ruimte, verharde paden etc.). Deze eisen zullen wij met jullie delen als er bekend is welk vervoersmiddel gebruikt zal gaan worden voor de bezorging. Wij bezorgen alleen op begane grond en helpen niet mee om de spullen klaar te zetten. Wat betreft de bezorgkosten, zie hiervoor de FAQ ‘wat zijn de bezorgkosten’ 

Het allerbelangrijkste is natuurlijk, de grote dag. Samen genieten van de prachtige styling met alle fijne mensen om je heen.

Op de afgesproken datum kunnen jullie de spullen bij ons terugbrengen of wij komen ze ophalen. Het is de bedoeling dat alle gehuurde items (gepersonaliseerde items uitgezonderd) weer terug komen in de staat zoals jullie ze ook ontvangen hebben. 

Iets kapot gegaan?
Dat kan uiteraard gebeuren, gebeurt ons ook zo vaak. Vooraf betaal je een borg om dit soort ongelukjes te dekken. Wij zullen de kosten verrekenen met de borg. Het resterende borg bedrag krijg je teruggestort op je rekening.